معرفی آرم خودرو های معروف دنیا

خرید انواع آرم خودرو اسپرت و فابریک

شرکت های مختلف برای معرفی برندشان از آرم یا لوگو مخصوص به خودشان استفاده می کنند.

آرم یا لوگو طرحی است که کمپانی ها برای حک کردن نام و برندشان در ذهن افراد از انها استفاده می کنند تا هر زمان که شخصی لوگو را دید نام شرکت یا یکی از محصولات آن در ذهنش پدیدار شود.

وجود این آرم ها در خودرو برای خریداران بسیار لذت بخش است

شرکت های زیادی در کنار این آرم ها، آرم های اسپرت دیگری نیز تولید می کنند که برای تزیین داخل و بیرون خودرو استفاده می شوند.

خرید انواع آرم اسپرت

در این مقاله به معرفی آرم  7 مورد از معروف ترین برندهای خودرو سازی جهان می پردازیم.

1.بنز

آرم بنز را می توان معروف ترین آرم در بین کمپانی های خودرو سازی بشمار آورد.

ستاره سه پر بنز در عین سادگی معنی مهمی را در خود گنجانده است و آن نشان تسلط و قدرت موتور های بنز بر زمین، آسمان و دریاست.

2.بی ام و

کمپانی BMW با تولید موتور های هواپیما کار خود را آغاز کرده و سپس به تولید موتور برای موتور سیکلت و خودرو رو آورده است. در واقع BMW مخفف  (Bayerische Motoren Werke) به معنای صنایع موتوری بایرن است.

آرم این شرکت از یک دایره ای تشکیل شده که درونش  چهار خانه ی آبی و سفید  قرار دارد. رنگ آبی و سفید خانه های این آرم تداعی گر چرخش پره های موتور هواپیما در آسمان است. البته بعضی خانه های این آرم را الگویی از پرچم ایالت بایرن در آلمان می دانند.

3.آئودی

آرم کمپانی آئودی از چهار حلقه در هم تشکیل شده است. شرکت آئودی در واقع از ادغام 4 شرکت خودروسازی هورش، آئودی، واندرر و دی‌کی‌دبلیو تشکیل شده است که 4 حلقه آن نشان اتحاد این 4 شرکت است.

4.هیوندا

آرم هیوندا از یک بیضی تشکیل شده است که حرف H به صورت مورب درون آن جای گرفته است. حرف H در این لوگو علاوه بر اینکه حرف اول شرکت هیونداست طراحی مورب آن نمادی از فردی کارخانه و مشتری است که در حال دست دادن با هم هستند و به معنای اعتماد مشتری و کارخانه است.

5.تویوتا

در نگاه اول لوگوی تویوتا مثل گاوچرانی است کخ یک کلاه بزرگ بر روی سرش گذاشته است ولی این آرم از سه بیضی در هم تنیده تشکیل شده که قلب مشتری، قلب محصول و پیشرفت‌های تکنولوژیکی و فرصت‌های بی‌حد و مرز تویوتا را ترسیم ‌می‌کند.

برای مشاهده و خرید انواع آرم خودرو های معروف می توانید به صفحه آرم های اصلی خودرو در سایت کاروپکس مراجعه کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *