آمپر و قاب کیلومتر اسپرت خودرو قیمت و خرید انواع

هیوندا و مزدا اولین خودرو هایی بودند که قاب کیلومتر اسپرت را در آنها دیدیم. اما هنوز هم صفحه کیلومتر خودرو های داخلی کاملا تخت است.
علاقه ی رانندگان ایرانی باعث شد تا این قاب کیلومترها برای خودرو های مختلف داخلی نیز تولید شود. و به اسم قاب کیلومتر سوناتایی در بازار ایران رایج شود.

این فریم کیلومتر های سه بعدی ظاهر داخلی خودرو رو اسپرت تر میکنند. نصب آنها با کمترین تغییرات انجام می شود..

آمپر و قاب کیلومتر اسپرت خودرو قیمت و خرید انواع

قاب ها بصورت کارگاهی تولید می شوند و جنس قاب از ورق پلاستیک پلکسی گلاس و چوب های ام پی است. دقت داشته باشید قاب کیلومتر برای هر نوع خودرو و کیلومتر جداگانه و متناسب با همان کیلومتر طراحی شده است. پس در خرید آن به خودرو و حتی مدل آن توجه کنید .
قاب کیلومتر اسپرت پراید کاربراتور ، 132، 111، 131 صبا در داشبور جدید و قدیم ، قاب کیلومتر اسپرت 405 ، قاب کیلومتراسپرت 206و رانا ، قاب کیلومتر اسپرت سمند و پژو پارس و قاب کیلومتر اسپرت ال 90 و ساندرو از پرفروش ترین قاب های اسپرت در کاروپکس هستند.

در نصب قاب کیلومتر جایگزین شیشه کیلومتر فابریک میشود و با چند پیچ ریز به صفحه کیلومتر محم میشود . اگر عقربه های کیلومتر بلند تر هستند و به قاب های اسپرت برخورد می کند. در قسمت پشت قاب با استفاده از واشر برای عقربه ها فضای آزاد ایجاد نمایید.
مدل های نورانی قاب کیلومتر کیفیت مطلوبی نداشته، به همین دلیل در تست های کاروپکس مقبول نبوده و بفروش نمی رسند.

آمپر ستونی اسپرت ، آمپر دور موتور رو داشبوردی و عقربه های اسپرت نیز از دیگر محصولاتی هستند که میتوانند مکمل ظاهر اسپرت کیلومتر شمار خودرو باشند.

خرید انواع آمپر و قاب کیلومتر اسپرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *