انواع بوق و آژیر پلیسی | بررسی قیمت و خرید اینترنتی

استفاده از بوق و آژیر پلیسی علاوه بر خودرو های امدادی، اورژانس، آتش نشانی و پلیس در خودرو های آفرود و اسپرت نیز مرسوم شده است.

انواع بوق و آژیر پلیسی

بوق و آژیر پلیسی بسته به مدل، تعداد مختلفی از صدای آزیر و بوق ماشین پلیس را در خود دارند. که به مدل های 3 دکمه یا سه صدا، 5 صدا، 6 صدا و 7 صدا معروف هستند.
بصورت کلی آژیر ها ار دو قسمت میکروفن یا کنترل داخلی و بلنگوی آژیر تشکیل شده اند. که میکروفن و کنترل در داخل کابین و بلندگو عموما در داخل کاپوت براحتی توسط شما قابل نصب است.

در برخی از مدل ها بر روی کنترل داخل کابین علاوه بر دکمه های صدای آزیر، میکروفون و شاسی صدا نیز وجود دارد تا بتوان از بلند گوی آزیر صحبت کرد. این مدل ها به آزیر پلیسی میکروفن دار معروف هستند.

برای مشاهده نمونه نصب شده این محصول در اینستاگرام بر روی لینک زیر کلیک کنید.

اینستاگرام کاروپکس

قیمت بوق پلیسی برای ماشین به عواملی مثل نوع بوق و اندازه آن وابسته است.
قابلیت پیچ تنظیم بلندی صدا در مدل های گران تر اضافه شده تا خروجی صدا را نیز بتوانید کنترل کنید. در برخی از مدل ها پایه نگهدارنده میکروفن هم در جعبه وجود دارد.

آزیر پلیسی

نکات مهم در زمان خرید آژیر پلیسی

در خرید آزیر برای ماشین دقت کنید تنها وات محصول دلیل صدای بیشتر آن نیست و باید به کیفیت و قیمت محصول نیز توجه کنید. انواع مختلف آزیر پلیسی 30 وات، 50 وات، 60 وات و 100 وات تولید شده اند. به تجربه تقریبا مدل های متوسط، برد صدای 400 متری در محیط درون شهری دارند که در فضای خارج از شهر به مراتب بیشتر است.

خرید انواع بوق فابریک و اسپرت از فروشگاه اینترنتی کاروپکس
معرفی انواع بوق در مجله کارومگ caromag

نکته اخر اینکه دقت داشته باشید استفاده از آزیر ها در محیط های عمومی تنها برای خودرو های دارای مجوز مجاز است. برای خرید آژیر و بوق پلیسی ب روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید انواع بوق و آژیر پلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *