قیمت و خرید انواع هولدر مویابل و پایه نگهدارنده گوشی

خرید انواع هولدر مویابل

هولدر موبایل

امروزه موبایل های هوشمند همه جا همراه ما هستند. در هنگام رانندگی نیز اوقات زیادی نیاز به استفاده از گوشی موبایل خود داریم.
جاموبایلی یا همان هولدر موبایل همراه به نحوی مانند صندلی مخصوص موبایل در خودرو است . استفاده از هولدر باعث میشود راننده در حین رانندگی با حواس جمع تری از مسیر یاب ها استفاده کند . موزیک پخش کند و یا تماس های خود را مدیریت کند.
محل ثابت موبایل روی هولدر ، آزاد شدن هر دو دست راننده و دید درست راننده به گوشی و مسیر بطور همزمان خطرات عدم تمرکز راننده را کاهش میدهد .

تقسیم بندی هولدر ها

هولدر دریچه کولری
هولدر رو داشبوردی
هولدر پشت صندلی
هولدرشیشه جلو
هولدر روی فرمان

خرید انواع هولدر مویابل - درچه کولری

در انتخاب هر کدام از انواع جاموبایلی باید به چند نکته توجه داشته باشید . هولدر متناسب با ابعاد و وزن گوشی شما باشد و در تکان ها و نا همواری های جاده بتواند گوشی را محکم سر جای خود نگهدارد.
دقت داشته باشید با توجه به محل نصب دلخواهتان تا چه مقداری نیاز به زاویه چرخش گوشی دارید . آیا هولدر قابلیت این میزان از چرخش را دارد ؟
اتصال پایه به خودرو به شکل چسب ، بادکش و در مدل های دریچه کولری به شکل گیره است. اتصال هولدر به موبایل نیز مدل های مکانیکی گیره مانند و مدل مغناطیسی دارد. باید مطمئن شوید اتصالات پایه هولدر به خودرو و اتصال گوشی به هولدر به مقدار کافی محکم و مطمئن هستند .

در هولدر های مغناطیسی ورقه ای فلزی در جعبه وجود دارد. ورقه های فلزی چسب دار هستند و پشت گوشی یا قاب آن متصل میشوند تا هولدر های مغناطیسی براحتی گوشی موبایل را نگهدارند . اگر میخواهید از هولدر موبایل برای بیش از یک گوشی استفاده کنید به تعداد ورقه های فلزی داخل جعبه نیز توجه کنید .

خرید انواع هولدر پایه نگهدارنده گوشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *