غربیلک و فرمان اسپرت خودرو بررسی ویژگی ها و انواع

تغییر غربیلک و فرمان اسپرت خودرو می تواند ظاهرخودرو شما را مثل ماشین های مسابقه ای کند.

فرمان خودرو کاربردی ترین قسمت خودرو برای راننده است. راحتی و خوش دست بودن آن علاوه براینکه کنترل کامل خودرو را راحت تر می کند خستگی ناشی از رانندگی را کاهش می دهد.

از انواع معروف غربیلک اسپرت فرمان می توان به غربیلک اسپرت خلبانی، غربیلک اسپرت طرح D و غربیلک فرمان دریفت یا DRIFTING اشاره کرد.

غربیلک و فرمان اسپرت خودرو بررسی ویژگی ها و انواع

فرمان های اسپرت اغلب قابل نصب بر روی تمامی خودرو ها هستند البته با تغییر در فرمان فابریک هر خودرو فرمان های اسپرتی نیز منحصرا برای یک خودرو خاص تولید می شود مثل فرمان اسپرت 405 ،فرمان اسپرت 206 ،فرمان اسپرت پراید.

نکات مهم هنگام خرید غربیلک اسپرت

1 سایز مناسب فرمان

فرمان اسپرت با سایز مناسب و طراحی منحصر به فرد به شما کمک میکند که فرمان به پاهایتان برخورد نکند و قدرت مانور را برای شما افزایش میدهد.

غربیک اسپرت در سایز های مختلف تولید میشود توجه داشته باشید که فرمان اسپرت کوچک تر با چرخش کمتر زاویه چرخ ها را بیشتر تغییر می دهد و اصطلاحا فرمان را تیزتز میکند در مقابل با استفاده از غربیلک اسپرت بزرگ برای تغییر زاویه چرخ ها باید فرمان را بیشتر بچرخانید.

2 کیفیت مناسب غربیلک

غربیلک اسپرت خودرو با کیفیت و متریال های متفاوت در بازار موجود است. در زمان خرید باید به جنس بدنه که می تواند چوب، چرم، فایبرگلاس ،پلاستیک فشرده ،استیل و مخمل باشد دقت کنید

غربیلک اسپرت آبی

3 ایربگ فرمان

در طراحی فرمان اسپرت جایی برای ایربگ وجود ندارد

4 توپی فرمان

برای اتصال غربیلک اسپرت خودرو به میله فرمان حتماباید از توپی فرمان اسپرت مناسب خودرو خود استفاده کنید.اگر به توپی فرمان اسپرت نیاز دارید دسته “نوپی اسپرت خودرو” را مشاهده کنید.

5 بوق غربیلک

در وسط غربیلک اسپرت اغلب شاسی وجود دارد که معمولا به بوق متصل می شد.

از معروف ترین برندهای این محصول می توان به غربیلک اسپرت مومو MOMO ، غربیلک اسپرت اسپارکو SPARCO و غربیلک اسپرت ناردی Nardi اشاره کرد که همگی با کیفیت و قیمت مختلف در بازار موجودند.

خرید غربیلک و فرمان اسپرت خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *