قیمت و خرید پارکابی ژله ای، استیل و چراغدار انواع خودرو+خرید

شاید اولین قسمت از بدنه یک خودرو جدید که آسیب میبیند رکاب خودرو باشد.

کشیده و ساییده شدن کفش ها هنگام سوار و پیاده شدن به رکاب خودرو آسیب وارد میکند. رنگ لبه رکاب معمولا بوسیله کفش کودکان و مخصوصا کفش های پاشنه بلند خانوم ها خراش پیدا میکند. این خراش ها بمرور در مجاورت هوا و رطوبت به رنگ پریدگی و پوسیدگی بدنه خودرو در قسمت رکاب تبدیل میشوند.

محافظ رکاب یا پارکابی، پوششی است برای سطح روی رکاب خودرو تا از آسیب های احتمالی بدور بماند. پارکابی ها عموما ضربه گیر هایی از جنس پلاستیک ژله ای یا سخت ، برچسب و استیل هستند.

مدل های نورانی و چراغدار پارکابی نیز تولید شده اند که علاوه بر کارایی ضربه گیری آنها ، در نور پردازی خودرو نیز استفاده می شوند.

پارکابی 206 ، پارکابی پراید ، پارکابی ساینا ، پارکابی پژو پارس ، پارکابی 405، پارکابی تیبا و پارکابی mvm از پزفزوش ترین پارکابی ها هستند.

در نصب پارکابی دقت داشته باشید قبل ازینکه رکاب آسیبی ببیند این کار را انجام دهید . اگر رکاب آسیب دیدگی دارد آن را برطرف کرده و سپس پارکابی را برای جلوگیری از آسیب های بعدی نصب کنید.

نصب پارکابی عموما بوسیله چسب دورو انجام میشود که بهتر است تمامی سطح زیرین پارکابی را پوشش دهد . قبل از نصب حتما رکاب را کاملا تمیز و خشک نمایید تا مقاومت چسب بسیار بشتر شود.

خرید پارکابی ژله ای، استیل و چراغدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *