قیمت و خرید مجموعه تریم داخلی خودرو با هیدروگرافی

زیبایی داشبورد و کابین داخلی خودرو برای بیشتر خودرو سازی هایی دنیا مورد توجه است . این در حالیست که سالهاست در ایران تریم داخلی و قطعات داشبورد بدون رنگ بندی و طرح و نقش در خودرو ها دیده میشود . متاسفانه طرح داخلی خودرو های ما برای تمامی مصرف کنندگان به یک شکل است.
خوشبختانه امروزه تریم داخلی خودرو در طرح ها و رنگ های مختلف ، بصورت جداگانه در ایران تولید شده اند . طرح ها و رنگ هایی متنوع که سلایق صاحبان خودرو های داخلی را پوشش میدهد .

هیدروگرافی طرح چوب بر روی تریم داخلی داشبورد 206

از پر فروش ترین محصولات این دسته می توان به تریم داخلی پراید و تیبا، ست دکوراتیو 206، تریم هیدروگرافی 405 و پژو پارس اشاره کرد.
طرح های محبوب این محصول ست دکوراتیو طرح چوب، طرح خط دار، هیدروگرافی طرح کربن، سوسماری، کربن پوست ماری ، پلنگی ، مشکی پیانویی و مارون هستند.

تریم ست هیدروگرافی 206 قرمز

در اماده سازی این تریم ها برای دکوراتیو خودرو ها از همان قطعات فابریک داشبورد استفاده میشود. کیفیت و جزئیات نصب این قطعات کیفیت بالایی دارد. در پوشش رنگ از تکنینک هیدروگرافی استفاده شده که تریم ها را در برابر خط خش، شستشو و تابش مستقیم نور خورشید مقاوم میکنید.
تکنیک هیدروگرافی چیست ؟

هیدروگرافی

هیدرو گرافی نوعی از تکنیک های رنگ آمیزی صنعتی است که بوسیله آب صورت میگیرد . در هیدروگرافی ورقه ای نازک از رنگ و طرح آماده شده از بهترین مواد مقاوم، بر روی سطح آب قرار میگیرد. اجسامی که قرار است هیدروگرافی شوند از بالا وارد آب میشوند و پوشش رنگ بصورت کامل توسط سطح آب به تمامی سطوح جسم می چسبد . دکوراتیو خودرو های خارجی همگی با این تکنیک انجام میشود و بهترین کیفیت را در این زمینه به همراه دارد.

هیدروگرافی کربن طلایی داشبرد ساعت 206 فرایند هیدروگرافی - پوشش روی اب که دست اپراتور را فراگرفته

قطعات تریم معمولا بصورت مجموعه هستند پس در تهیه مجموعه تریم های داخلی به تعداد اقلام و قطعات آن توجه کنید.

دقت کنید حتما تریم های هیدرو گرافی شده تهیه کنید . باقی شیوه های رنگ آمیزی برای داشبورد مناسب نیست و بمرور زمان دچار فرسودگی میشوند.
قطعات تریم بعد از نصب در خودرو و برای استفاده روزانه بسیار مقاومند . اما در زمان هیدروگرافی و یا در بسته بندی ارسال ممکن است صدمه ببینند . حتما قبل از خرید و نصب، کاملا آنها را وارسی کنید . دقت داشته باشید تمامی خارها سالم باشند و خط و خشی روی محصول نباشد.

خرید مجموعه تریم داخلی خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *