فلکسیبل، مقایسه دو حالته رانینگ و فلکسیبل اسلیم پلاس

بسیاری از ماشین بازان دوست دارند چراغ جلو اسپرت روی خودرو خود نصب کنند. ولی هزینه بالای خرید چراغ اسپرت باعث میشود از تصمیم خود منصرف شوند. و یا اینکه مدل اسپرت چراغ خودروی آنها در بازار وجود ندارد .
به همین دلایل استفاده از محصولاتی مثل حلقه کاسه چراغ، فلکسیبل منعطف یا لنزهای اسپرت چراغ جلو مرسوم شده است.

مقایسه فلکسیبل دو حالته رانینگ و فلکسیبل اسلیم پلاس

البته باز کردن و نصب این لوازم در چراغ سختی هایی دارد. اگر شما هم با این مشکلات مواجه شده اید، برای اسپرت کردن چراغ جلو می توانید بدون باز کردن کاسه ، چراغ خود را اسپرت کنید.

دیلایت فلکسیبل یک نوار نوری انعطاف پذیر است که میتوانید متناسب با سلیقه خود داخل یا روی چراغ نصب کنید. که با این کار ظاهر خودرو چراغ را به کلی تغییر میدهد.

در این مقاله به مقایسه شباهت ها و تفاوت های دو محصول بسیار محبوب در دسته فلکسیبلها یعنی دی لایت فلکسیبل دو حالته راهنما دار رانینگ و دی لایت فلکسیبل اسلیم پلاس راهنما دار رانینگ میپردازیم

شباهت فلکسیبل ها

هر دو این محصولات قابل نصب در داخل یا بر روی کاسه چراغ هستند

هر دو کاملا انعطاف پذیر هستند و قابلیت کوتاه شدن دارند. فقط توجه داشته باشید که وقتی این محصولات را از انتها کوتاه کردید  قسمت برش خورده را با چسب اکواریوم آبکاری کنید

این محصولات دوحالته هستند که برای چراغ کوچک و راهنما استفاده میشوند به طوری که وقتی چراغ کوچک را روشن می کنید چراغ سفید رنگ دیلایت آن همراه با چراغ کوچک خودرو روشن می شود و وقتی راهنما میزنید حالت چراغ راهنمای این محصولات روشن می شود که در نوع روشن و خاموش شدنشان تفاوت هایی دارند که در بخش تفاوت ها  در موردشان توضیح خواهیم داد

دیلایت های فلکسیبل اسلیم پلاس و دو حالته رانینگ  کاملا ضد آب هستند

تفاوت دیلایت های انعطاف پذیر

مقایسه این دو محصول در کنار هم به تجربه به ما ثابت کرده که فلکسیبل اسلیم پلاس نوری یکدست تر دارد ولی قدرت نور  فلکسیبل دو حالته رانینگ از اسلیم پلاس بیشتر است.

مهمترین مزیت فلکسیبل اسلیم پلاس قطر کم آن است که به دلیل این قطر کم به راحتی در شیار بین چراغ و کاپوت نصب می شود.

حالت چراغ کوچک دیلایت دو حالته رانینگ به صورت یه سره و همه با هم روشن میشوند. ولی فلکسیبل اسلیم پلاس به صورت تک به تک روشن میشوند و وقتی همه چراغ های آن روشن شدند همگی روشن باقی میمانند. برای مشاهده روشن شدن این محصولات می توانید به ویدیو های زیر مراجعه کنید.

حالت راهنما فلکسیبل دو حالته رانینگ به این صورت است که نوار دیلایت در 4 مرحله کوتاه روشن میشود. ولی در فلکسیبل اسلیم پلاس راهنما به صورت یک پارچه از یک سمت به سمت دیگر روشن و خاموش می شوند. برای دیدن نحوه روشن و خاموش شدن حالت راهنما این دو محصول میتوانید ویدیو های زیر را مشاهده کنید.

در این مقاله سعی داشتیم تا با مقایسه دو محصول فلکسیبل دو حالته راهنما دار رانینگ و دی لایت فلکسیبل اسلیم پلاس راهنما دار رانینگ به شما برای انتخابشان کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *