آینه وسط اسپرت ماشین در انواع محدب، استیل، دماسنج دار و …

بخش زیادی از دید عقب راننده خودرو توسط آینه وسط ماشین تامین میشود. که نبود آینه و یا نا کافی بودن دید آن میتواند خطرآفرین باشد.

در رانندگی معمول و مخصوصا پارک خودرو میتوان بخوبی مزیت آینه های با عملکرد بهتر را درک کرد.

آینه محدب ماشین نوعی از آینه های وسط است که به آینه نقطه کور نیز معروف است در این نوع آینه اسپرت قوس آینه باعث میشود شما بخش بیشتری از پشت خودرو را در دید داشته باشید . کامل تر شدن دید، در رانندگیتان بسیار موثر است.

برخی از آینه های اسپرت دارای پایه هستند و برخی ازین مدل ها به آینه پایه بلند معروفند. برخی دیگر بر روی آینه فابریک نصب میشوند.

در تهیه آینه توجه داشته باشید اگر آینه اسپرت روی آینه اصلی وصل میشود اتصال محکم باشد ، ایجاد صدا نکند و آینه لرزش نداشته باشد.

اگر آینه های اسپرت پایه دار را بیشتر میپسندید در نحوه نصب آنها دقت کنید .

برخی برای نصب نیاز به چسب دارند تا به شیشه خودرو متصل شوند . در انواع دیگر، آینه فابریک بصورت کشویی از محل خود روی شیشه جدا میشود و آینه اسپرت در همان زبانه فابریک بصورت کشویی نصب میشود. البته در مدل هایی این اتصال کشویی با یک تبدیل پلاستیکی انجام میشود که در جعبه محصول قرار دارد.

آینه وسط خودروها در جنس های مختلف استیل و پلاستیکی موجود هستند . برخی دارای تزئیناتی مانند نگین و نوار هستند تا ظاهر اسپرت تر و زیبا تری داشته باشند . امکانات بیشتری هم روی بعضی مدل ها وجود دارد مثل قطب نما و دماسنج که بسته به قیمت میتواند تزیینی باشند یا واقعا کار کنند.

در نهایت در انتخاب آینه به اندازه آن و قابلیت تغییر زاویه دقت کنید . اندازه های خیلی بزرگ اگرچه دید عقب بهتری دارند اما نباید مزاحم دید روبروی شما شوند .

خرید آینه وسط اسپرت ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *