قیمت انواع ابرویی چراغ اسپرت+خرید

خرید چراغ اسپرت به دلیل قیمت بالای آن نسبت به مدل های فابریکی برای همه مالکان مقدور نیست. اما می توان با استفاده از ابرویی چراغ اسپرت ظاهری زیبا و متفاوت برای خودرو به وجود آورد.

شاید شما هم از کسانی باشید که به دلیل قیمت بالای چراغ جلو اسپرت از خیر اسپرت کردن چراغ خود گذشته باشید. ولی باید بدانید که تنها راه اسپرت کردن این قطعه محبوب فقط تهیه چراغ جلوی اسپرت نیست. شما می توانید با تهیه و نصب ابرویی چراغ اسپرت و صرف هزینه

کم، تغییر بزرگی در اسپرت کردن خودرو خود ایجاد کنید.

جنس ابرویی چراغ از پلاستیک با کیفیت است که در مقابل نور افتاب تغیر رنگ نمی دهد. این محصول در رنگهای مختلف تولید شده که همه رنگهای آن با رنگ فابریک خودرو هماهنگ و متناسب است.

این محصول به صورت اختصاصی برای هر خودرو تولید شده که از این بین میتوان به ابرویی پراید، ابرویی تیبا، ابرویی پژو پارس، ابرویی پژو206، ابرویی پژو405، ابرویی سمند، ابرویی ساندرو و ابرویی رانا اشاره کرد.

نصب ابرویی چراغ اسپرت کار بسیار راحتی است کافیست چراغ جلو خودرو را ابتدا به خوبی تمیز کنید سپس چسب پشت ابرویی را جداکنید . ابرویی را روی چراغ بچسبانید.

البته نوع دیگری از ابرویی که عموما برای خودرو پژو 206 تولید می شود به صورت پیچی نصب می شود که برای نصب آن باید پیچ بالا چراغ را بازکنید ابرویی را روی آن قرار دهید و پیچ را ببندید.

خرید ابرویی چراغ اسپرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *