معرفی، قیمت و خرید کنسول وسط انواع ماشین ها

کنسول وسط انواع ماشین ها

کنسول وسط محفظه ای است که مابین دو صندلی جلو خودرو قرار میگیرد . معمولا از جنس پلاستیک و چرم است . از مهمترین کارایی های کنسول ماشین ایجاد نظم و جلوگیری از ریخت و پاش وسایل داخل خودرو است.

شاید داشبرد ماشین برای همین کاربرد گزینه مناسبی باشد . اما دقت داشته باشید محفظه داشبورد از راننده دور است. سختی دسترسی راننده به داشبورد میتواند در رانندگی خطر افرین باشد. کنسول خودرو، زیر دست راننده و کاملا در دسترس قرار میگیرد و وسایل مورد نیاز راننده را در خود جای میدهد.
دیگر مزیت مهم کنسول ها راحتی سرنشین است . قرار دادن آرنج دست بر روی کنسول خستگی رانندگی را در مسیر های طولانی کاهش میدهد . در تهیه کنسول برای خودرو خود دقت داشته باشید رویه نرم کنسول برای تکیه دست در مدت طولانی مناسب تر است.

اگر لوازم زیادی دارید، به تعداد محفظه های کنسول نیز توجه کنید. ابعاد کنسول وسط باید استاندارد خودرو شما باشد . از نظر ارتفاع بشکلی باشد که آرنج براحتی بر روی آن قرار گیرد . عرض کنسول نیز باید متناسب با فاصله دوصندلی جلو طراحی شده باشد و پهن تر یا باریک تر نباشد.
دقت داشته باشید کنسولی را انتخاب کنید که مزاحم بستن کمربند و یا استفاده از ترمز دستی نشود.
در کنسول هایی که مختص برخی خودرو ها طراحی شده اند مانند کنسول وسط پراید و تیبا، کنسول وسط 206و 207 ، کنسول وسط ال نود و ساندرو و کنسول وسط سمند و انواع آن، پایه ی کنسول دقیقا متناسب با نوع خودرو طراحی شده است. این پایه های ثابت ، کنسول را محکم در جای خود فیکس میکنند.

 کنسول وسط انواع ماشین ها

نکته مهم در هنگام خرید کنسول وسط

کنسول محکم و استاندارد نباید صدای اضافی در کابین ایجاد کند . در نهایت بعد از بررسی موارد فوق در انتخاب خود دقت داشته باشید. امکاناتی مانند جای موبایل و داشتن جا لیوانی برای صندلی های جلو و عقب و حتی پورت های شارژر از مزیت های درجه دوم یک کنسول خوب هستند که باید به آنها توجه کنید.

خرید کنسول وسط ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *