خرید و قیمت کپسول آتش نشانی مخصوص خودرو

در وسایل نقلیه شخصی، مواد زیادی برای اشتعال وجود دارند . تصادفات و نقص های فنی می توانند باعث آتش در قسمتی از خودرو شوند . این آتش ها باید در همان ابتدا با کپسول اطفا حریق داخل خودرو خاموش شوند.

قطعات پارچه ای ، پلاستیکی و الکترونیکی خودرو، همه قابل اشتعال هستند . در عین حال وجود روغن ، بنزین و دیگر سوخت های خودرو خطر بزرگ شدن یک آتش کوچک را بسیار بالا میبرند . این موضوع باعث میشود استفاده و همراه داشتن یک کپسول آتش نشانی در هر خودرویی ضروری باشد .

در تهیه کپسول آتش نشانی خودرو به نوع محتویات کپسول ، ابعاد و اندازه ، قابلیت شارژ ، تاریخ انقضا ، وزن یا مقدار مواد و بست نگهدارنده برای کپسول دقت کنید .
دقت داشته باشید بهترین مکن برای نگهداری از کپسول زیر پای راننده است . کپسول توسط پایه نگهدارنده خود باید زیر پای راننده مماس با صندلی نصب شود . در این محل هم دسترسی راننده به کپسول بسیار سریع است و مزاحمتی نیز برای راننده ایجاد نمیشود .

محل نصب کپسول باید محکم باشد تا بشکل اتفاقی از جای خود خارج نشود. ضامن کپسول نیز باید بدرستی محکم باشد تا بشکل اتفاقی از جای خود خارج نشود .

اگر در قسمت موتور آتش رویت شد ضامن کاپوت را بکشید ، اما کاپوت را بالا نزنید . رساندن آنی هوا به آتش با باز کردن کاپوت کار را سخت تر میکند . بعد از کشیدن ضامن کاپوت از درز های کاپوت آتش را هدف گرفته و کپسول را تخلیه کنید .

بهترین نوع کپسول برای آتش سوزی ماشین گپسول های پودری هستند . دقت داشته باشید زمان تخیله یک کپسول یک کیلویی تقریبا شش ثانیه است پس حتما ابتدا مرکز حریق را هدف بگیرید.

خرید کپسول آتش نشانی خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *